Aquest blog està destinat a les activitats del curs Web 2.0
viernes, 11 de febrero de 2011
Pàgina d'inici
He fet moltes proves amb els diferents gadgets que m’ofereix el igoogle i la veritat és que resulta fantàstic tenir tantes eines al teu abast en una sola pàgina . Seguiré personalitzant la meva pàgina d’inici.
No hay comentarios:
Publicar un comentario